Per a saber com arribar al museu L’Iber, ves al centre històric de València: el museu està al carrer Cavallers 22, al barri del Carme, en el Palau dels Marquesos de Malferit. S’hi arriba fàcilment a peu, en transport públic o en bicicleta.

Com arribar al museu en transport públic
L’estació de metro més pròxima és Colón (línies 3, 5, 7 i 9). Pots consultar horaris i plànols en la web de Metrovalencia i les línies d’autobús urbà en la de la EMT València. Si prefereixes la bicicleta, la xarxa Valenbisi té estacions pròximes, com les de la plaça del Músic López Chavarri i la plaça de la Mare de Déu-Baília.
Abans de la teua visita
Una vegada que sàpies com arribar al museu, pots comprar la teua entrada en línia, descobrir les sales del museu o escriure’ns des de la pàgina de contacte si tens qualsevol dubte.
L’Iber, Museo de los soldaditos de plomo es troba ubicat al carrer Cavallers 20-22, en el famós barri del Carme de la ciutat de València. Pròxims al Museu es troben edificis tan emblemàtics com la Catedral i el Palau de la Generalitat, seu del Govern valencià.
Com arribar al museu L'Iber
-
Metro >
L'estació de metro més pròxima és Línies 3, 5, 7 i 9, estació Colón.
-
Bicicleta >
Estacions Valenbisi pròximes:
Estació Nº 3: Plaça del Músic López Chavarri
Estació Nº 4: Plaça de la Mare de Déu-Baília -
Autobús >
Línies: C1, 6, 11, 16, 26, 28, 73, 80, 94, 95
-
Cotxe
Aparcaments més pròxims:
Interparking Glorieta Paz
Plaça de la Reina
Plaça de Bruges
