Club de Lectura Museo L’Iber: “Muerte en Estambul” de Petros Márkaris

  • Entrada publicada:
  • Categoria de l'entrada:Club de lectura

El pròxim 12 de febrer a les 19:30 h. els esperem  a la Sala dels Tapissos del Museo L’Iber per a analitzar junts “Muerte en Estambul” de Petros Márkaris, una intrigant novel·la que ens porta a la històrica ciutat d’Istanbul. 

En resum: sessió del Club de Lectura dedicada a «Muerte en Estambul», de Petros Márkaris — novel·la policíaca protagonitzada pel comissari grec Kostas Jaritos, que combina intriga criminal amb un recorregut pel patrimoni històric d’Istanbul.

En esta història, el comissari Kostas Jaritos decideix gaudir d’unes merescudes vacances junt a la seua esposa, Adrianí, després de la boda de la seua filla Katerina. Entre visites a esglésies, mesquites i palaus, i les inevitables discussions amb el seu grup de viatge, Jaritos comença a relaxar-se… fins que rep una notícia inesperada: la desaparició d’una anciana a Grècia s’ha transformat en un assassinat, i la clau pareix estar a Istanbul. 

Ara, Jaritos haurà de col·laborar amb el comissari turc Murat, en una investigació que el portarà al cor de la xicoteta però significativa comunitat grega que encara resideix a la ciutat, marcada per l’èxode massiu de 1955. 

Una vesprada literària per a descobrir la prosa de Márkaris i la seua mirada aguda sobre les relacions interculturals i els dilemes personals en una història plena de misteri. 

Te la vas a perdre? 👀